11 Aeroplanët më të mëdhej Kargo


Këta janë 11 aeroplanët që  kanë   mundësi të  bartjes së peshave të mëdha.

vanilla-aircraft-va001-4

Korporatat  aerohapsinore  në  mbarë  botën  kanë  zhvillu  numër të aeroplanve  që mund të bartin pesha  të   mëdha. Një ndër to është  edhe  i familjes së  Boeing, që mendohet të  jenë  shumë më i madh sesa ekzistuesit.

1.     Antonov An-225 Mriya

gallery-1455058348-antonov-an-225-with-buran

Këtë  aeroplan  e njohim që  fluturoi me  anijen hapsinore në kurriz të tij. Ky aeroplan  është më i madhi, prej   të cilëve  ekzistojnë. Ai mund të  mbajë  rekordin e peshës prej 418,834 paund si një trup pesha, duke  arritur peshën totale  prej  559,577 paund ose  280 tonësh. Vetëm një i tillë është  ndërtuar nga  Bashkimi Sovjetik më 1980, tash  është në Ukrain.

 

2.     Boeing 747 Dreamlifter

gallery-1455139067-gettyimages-550650377

Një numër i aeroplanve me   pesha kargo të mëdha  janë  nga  familja e  Boeingut 747. Këtë  aeroplan  e njohim që  fluturoi me  anijen hapsinore në kurriz të tij. Ky aeroplan  është më i madhi. Është  version i  747-8 Freighter për  kargo dhe i pasagjerve  747-8  interkontinental, është  avionic   i rëndë aktualisht që mund të  ngritet  me peshë  deri në  900.000 paund. Pesha  që mund të  ngarkohet  duhet të jenë  e ndarë dhe jo si trup i vetëm.

3.     Aero Spacelines Super Guppy

gallery-1455139587-gettyimages-1692405

NASA preferon  aeroplanin për  transportim me objekte  të mëdha, të quajtur  Super Guppy, i cili aktualisht është  dizajn  i vjetër. I pari fluturim ndodhi më 1965 dhe  ishte  konstruktu  nga   Boeing  C-97 Stratofreighter, i cili ishte i gjatë dhe  në  formë  të  balonit  sipër ku ngarkohej pesha.  Një është   përdorur  për transportimin  e anijes kosmike Orion, që është skela e lansimit të   raketave  hapsinore të 2018.

4.     Antonov An-124 Condor

gallery-1455140620-antonov-an-124-condor

Bashkimi Sovjetik ndërtoi  Antonov An-124 Condor,  si  aeroplanin  më të  madh  ushtarak  në botë. Në  foto të vitit 2004,  në këtë  avion  është  ngarkuar   nëndetësen  shpëtuese  amerikane( DSRV) duke fluturu për në  Korenë e jugut.  Aktualisht përdoren 40 të tillë, prej të cilëve  vetëm një  numër i vogël përdoren  nga ushtria ruse.

 

5.     Lockheed C-5 Galaxy

gallery-1455141464-gettyimages-159116157

Pak më i vogël sesa  Antonov Condor, është  aeroplani  Lockheed C-5 Galaxy, i cili aktualisht   përdoret  nga ushtria amerikane. Me  kapacitet  ngarkese prej 240.000 paunds,  është në  gjendje  që të  bartë  2 tanke  M1 Abrahams ose 16  humvees ose paisje  tjera ushtarake.

6.     Airbus A300-600ST Beluga

gallery-1455142501-gettyimages-549676071

Airbus Beluga i prPak më i vogël sesa  Antonov Condor, është  aeroplani  Lockheed C-5 Galaxy, i cili aktualisht   paraqitur më 1995, për të  zëvendësuar Super Guppy. Pasiqë  Super Guppy, nuk ishte   në  gjendje që  me kosto efektive të  bëjë  transportime, atëherë  u projektu ky. Vetëm  NASA,  nuk e  ka  zëvendësu Super Guppy.

7.     Antonov An-22 Antei

gallery-1455143032-antonov-an-22-antei

Tjetër  aeroplan i dizajnuar nga   Byroja  Sovjetike  Antonov, tani   e njohur  si Antonov State  Company në  Kiev të Ukrainës. Antonov An-22, është   me katër helika kundërsjellëse dhe i fuqizuar me  motorin turbinë. Avioni është ende  në përdorim në    mbështetje  të  misioneve nga  vendet ish-sovjetike  dhe  Rusia  për plotë 50 vite.

8.     Boeing C-17 Globemaster III

gallery-1455144483-boeing-c-17-globemaster-iii

Boeing  C-17 Globemaster III , për herë të parë  fluturoi në shtator 1991, më shumë se 250  të tillë janë  ndërtuar. Aeroplani i tillë mund të  bartë  dërgesa të mëdha, përdoret nga ushtria  amerikane  për transport  dërgesash dhe trupash,  për  ndihmë  mjeksore në mbarë   botën.

9.     Airbus A400M Atlas

gallery-1455145183-gettyimages-499789680

Airbus A400M, është ndërtuar si një projekt  ndërkombëtarë nga  Gjermania, Franca, Spanja, Britania dhe Turqia  pra në mes  vendeve  Europiane.  Për herë të parë  fluturoi  në  vitin 2009, përdoret nga kompanitë  moderne  për transportim pasi koeficienti i  shpenzimeve të tij është shumë  i levërdishëm. Mund të  bartë  dërgesa deri 74.000 paunds.

 

10.     Lockheed Martin  C-130J  Super Hercules

gallery-1455146119-super-hurcules

C-130J Super Hercules, është   versioni i fundit i familjes së   avionve  Hercules të  Lockheed Martinit, që ka fillu  në  vitin 1954.  Versione  të Hercules, janë   për kohë të  gjatë  duke u prodhu  gjithëherë si avion  ushtarak.

 

10.     Kawasaki C-2

gallery-1455146266-kawasaki-c-2

Kawasaki C-2, është prodhim i   Kawasaki Heavy Industries,  që është  akoma  në fazën e  zhvillimit dhe  testimit. Nga  viti 2014,  e zëvendëson avionin  Kawasaki C-1, të  ushtrisë  Japoneze. Kapaciteti i  tij C-1 është pothuajse  83.000 paunds, derisa kapaciteti i C-2 është 3 herë  më i madh.

Shkruar nga: Skender Jashari

Burimi:

http://www.popularmechanics.com/flight/g2467/11-of-the-largest-cargo-planes-in-the-sky/

Lë koment:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s